privé dokters en scholen met rare gewoontes - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu privé dokters en scholen met rare gewoontes - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu

privé dokters en scholen met rare gewoontes

Blijf op de hoogte en volg Claudia

15 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo dat was me een eerste dagje. We werden om 6.15 uur met de bus opgehaald om een medical test te laten doen door Doc. Levy. Nou verwacht je dat een medical test in een ziekenhuis is.. nou nee dus. We werden in the middle of nowhere afgezet bij een soort boerderij. En dan niet met koeien, kippen of varkens, maar meer een landhuis achtig iets. In de achtertuin moesten we naar een gebouwtje lopen met allemaal glazen wanden, ik heb een foto toegevoegd met een deeltje ervan. Want ja, wie heeft en nou niet 2 oldtimers voor de sier staan?
Toen we zaten werden onze koppen geteld en was het zo van; Okay all the beauty therapist grap a cub and go pee! Hmm oke.. Na een gesprekje met de dokter werden we met de taxi gebracht naar het ziekenhuis om een röntgenfoto te maken om vervolgens meteen naar school worden gebracht. Daar heeeel veel informatie gekregen en mochten we gelukkig al om 3 uur naar huis! Shopping time! :D Nou het overdekte winkelcentrum is om te verdwalen met een mega grote Primark die gewoon opgeruimd en netjes is!
Na thuis komst stond het eten meteen klaar, wat overigens een rare combi was; lasagne friet en bonen. Maar het was te eten. Eenmaal op mijn kamertje gekomen was ik verrast; me bed was netjes opgemaakt, kleren opgevouwen. Ik dacht; nou dat is nog een luxe, voor je gekookt en ook je spullen netjes opgeruimd! Maar de volgende dag kwam ik er achter dat ik een lief kamergenootje heb/had die gewoon me spullen had opgeruimd.

Dag 2; de dag van de grote beslissing. Vandaag heb ik een presentatie moeten geven in het Engels voor een klas minimaal de helft Engels als moedertaal heeft en gaat bepalen naar welk schip ik ga! Dussss really scary! En nee ik weet nog niet naar welk schip ik mag dus ook niet welke landen ik ga zien! Dat krijg ik pas te horen wanneer onze details day is. En ik alle toetsen heb gehaald.
In de middag een enviromental exam gehad en heeeeel veeeel andere informatie/ dingen. Het mag dan wel een privé school zijn waar we op zitten, maar schoonmakers kennen ze hier niet, dat moeten de leerlingen zelf doen; dus ook de wc's en kantine!

Dag 3; En nog een examen vandaag! en geslaagd! Maar wees niet al te enthousiast want ik moet zaterdag een praktijk examen en zondag the big final exam (voor die week) nog halen en dan wordt pas bepaald welke richting ik ga doen! Vandaag weer veel nieuwe dingen geleerd. Erg leuk, maar ook vermoeiend, vooral als je met iemand moet samen werken die hele.aal geen engles kan, en alles nog minimaal 4 keer moet uileggen voordat ze t snapt. Maar gelukkig moeten we morgen verplicht werken met een engelse!. begin nu ook wel aan te wennen dat alles Engels is, dus wanneer ik iets per ongeluk in het Nederlands zeg niemand zal reageren! Haha. Nu hebben we morgen geen examen maar heb nog genoeg te doen, dus ga ik maar weer snel aan de slag!! tot snel!

xxx

  • 15 Januari 2014 - 23:02

    Mam:

    Haha, die kaboutertjes was dus een lief elfje! het zou ook wel heel erg lux zijn als alles voor je gedaan werd Claudia!!
    We leuk te horen dat je veel leert en die uitdaging graag aan gaat, daar was je ook om te doen!
    Heel veel succes met leren en je examens.
    groetjes x mam

  • 15 Januari 2014 - 23:04

    Yvonn:

    Haha jij komt straks terug en dan kunnen ze bij jullie thuis mooi gebruik maken van jou nieuwe skills als wc's schoonmaker. Je mag de mijne ook komen doen!;p

    Have fun en succes met je examens!

    x Yvonne en Joost.

  • 16 Januari 2014 - 00:00

    Pastoor Spijkers :

    Ik hoop nog eens met jou het schip in te gaan. Succes met alles.Groeten van pastoor Spijkers

  • 16 Januari 2014 - 10:06

    Maria:

    Hey Claudia

    Als ze nog geen Engels kunnen dan leer je ze toch gewoon Geffes! Dat lukt jou zeker weten!
    Je verslagen zijn leuk om te lezen dus hou dit vol, kunnen we je lekker volgen.
    Succes met je examens, zet hem op!

    Xx Maria

  • 16 Januari 2014 - 12:41

    Oma:

    Hey Lieve Claudia
    Heel leuk dat ik iets van jou gehoord heb.
    Hou zo vol dan kunnen we alle mee genieten ,
    van jou mooie reis.
    De reactie's zijn al heel leuk.
    Liefs Oma

  • 16 Januari 2014 - 14:00

    Anja Ruys:


    Hoi hoi claud

    Wat leuk dat we zo kunnen kletsen tijdens jou avontuur,
    kei leuk! Heel veel succes met je examens,Ennn wordt vervogt!
    Lieve groetjes van ons allemaal xxxx
    T.Anja

  • 16 Januari 2014 - 20:37

    Myrthe:

    hey lieve claudia
    fijn dat je zo'n lief kamergenoot hebt!
    ik hoop dat je naar een leuke boot gaat!
    en dat je slaagd voor je praktijk.
    xxxxxxxxxx myrthe
    en blijf schrijven dan kan ik toch nog een beetje mee genieten,
    in jou grote avontuur!!

  • 17 Januari 2014 - 14:38

    Tantuh En De Rest:

    Ik zie dat je al met Ben en Bobbie op de foto bent geweest. Nu Donald nog!!
    Alvast een leuk verhaaltje aan het begin van je grote avontuur.
    Groetjes xxxxxxx

  • 17 Januari 2014 - 21:17

    Sas:

    cool! hopen dat je kamergenootje ook mee naar hetzelfde schip gaat!
    En houdt ons op de hoogte, ik ben benieuwd naar waar je naartoe zult gaan!

  • 17 Januari 2014 - 21:52

    Claudia Verstegen:

    Nee me kamergenootje die gaat woensdag naar Australië. Maar ik wil wel met haar mee :) haha. Maar moet nog min. 2 weken!

  • 17 Januari 2014 - 21:53

    Claudia Verstegen:

    En thanks voor jullie leuke reacties, zal jullie zeker op de hoogte blijven houden! Xxxxxxxxx

  • 17 Januari 2014 - 21:53

    Claudia Verstegen:

    En thanks voor jullie leuke reacties, zal jullie zeker op de hoogte blijven houden! Xxxxxxxxx

  • 28 Januari 2014 - 10:58

    Willie:

    Een beetje een late reactie van de Bredeweg25AB, maar jouw email was bij mij in de spam gekomen.

    Fijn dat alles zo goed gaat, en gelukkig heb je heeeel veeel ervaring opgedaan voor het poetsen van de wc en kantine-achtige ruimtes.....

    Heel veel succes met je examens....zet um op.... :-)

    grtzzz Willie en Steef



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 12776

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Seabourn Odyssey

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Werken op een cruise

Landen bezocht: