Op naar Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu Op naar Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu

Op naar Singapore!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

05 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Nadat ze me cursus hadden omgegooid is hij toch uiteindelijk gecancelled. Dus het weekend is lekker relax voor me geweest omdat hoefde ik niet te leren of naar de academy. Vrijdag zijn we gezellig opstap geweest en zaterdag Londen city weer bezocht. En zondag eindelijk een beetje kunnen uitslapen.
De laatste week is voorbij gevlogen. De eerste 2 dagen training waren herhaling dus erg makkelijk. Alleen Roberta en ik zijn nog in deze training gebleven. Een paar konden niet goed genoeg engels en zijn uiteindelijk overgeplaatst als massage therapist om alleen op die behandelingen te focussen. En er zaten 2 meiden bij ons op de training vorige week op hun schip te wachten dus werden die ze gelukkig dit weekend hebben gekregen. Op woensdag werd er me gevraagt of ik de volgende dag pasfoto’s mee wou nemen. Hmm dat betekend dat ze een schip voor me hebben. Maar wanneer en hoe of wat had ik geen idee van. Die pasfoto’s zijn nodig voor een seamansbook en er was een mogelijkheid dat ik die zelf moet gaan halen ergens in Engeland de week erop ofzo. De volgende dag op de academy kreeg ik al te horen dat ik me details zou krijgen die dag. Wat ik? Nu al?! Dat was een spannend moment; wanneer zou ik gaan? Waarheen zou ik gaan? Welke boot zal het zijn? Alle mensen die hun details krijgen worden dan in de conference room verwacht waar je alles krijgt te horen. Veel hadden al deels gehoord welke boot ze hadden of wanneer ze gingen, maar ik wist helemaal niks. Uiteindelijk toen ik me details in me hand kreeg dacht ik oke, dit is het dus, maar had uiteindelijk nog geen benul wat me te wachten stond. Ik had me van te voren helemaal niet verdiept op welke schepen er waren dus had geen idee wat Seabourn Legend voor een cruise was. En dat ik naar Singapore ging was natuurlijk gaaf, maar waar zou ik nog meer terecht komen. Het besef kwam later, toen een van de meiden die naast me zat vroeg welk schip ik had en ik heel onbenullig antwoorde Seabourn Legend. Nou zij had dus duidelijk wel verdiept op de cruises en antwoorde nog enthousiaster dan dat ze haar eigen details kreeg; Waauw dat is een yaught een 6* cruise daar gaan alleen de beste mensen heen. Een yaught? 6*? Ik? Dat had ik niet verwacht. Dat het een world cruise was vond ik ontzettend gaaf, dat is wat ik wel wist dat ik dat wilde. Maar wees niet getreurd nadat ik Thailand, Indonesie, Maleisie en nog meer landen in Azië heb gehad kom ik in de zomer gewoon naar Europa en zijn er zat mogelijkheden om me op te komen zoeken!  En nadat ik Europa heb gehad ga ik naar Denemarken Finland die kant op en kom ik weer terug voor Monaco!
Op dit moment zit ik in Abu dhabi op het vliegveld te wachten totdat me volgende vliegtuig naar Singapore vertrekt. Hier heb ik helaas geen fulltime internet, maar zodra ik iets kan laten weten horen jullie dat natuurlijk van me!
xxxxx

  • 05 Februari 2014 - 07:21

    Salina:

    Wauw Clau wat een wereld reis!

  • 05 Februari 2014 - 07:58

    Yvonne:

    Gaaaaaaaf!

  • 05 Februari 2014 - 08:48

    Willie:

    SUUUUPPPEERRRRRRR Claudia, wat een mazzelkip ben je toch....(een keer iets anders als een plofkip).
    Ik ga kaartjes sturen van JoePieDoe :-) , want ik denk niet dat wij zo snel die richting op gaan???
    Nou meid, enjoy every day and have fun!!!!

  • 05 Februari 2014 - 09:08

    Liesbeth:

    Hey Claudia, hartstikke leuke allemaal! Wel uitkijken in Azië, de mensen daar kijken wel nauw...Werk ze en GENIETEN!!
    Veel liefs van ons allen.





















  • 05 Februari 2014 - 09:33

    Corien:

    Super Claudia,op zun hissische, Kei mooi.
    Wij gaan wel douchen, we zijn namelijk stinkend jaloers.

  • 05 Februari 2014 - 13:22

    Anja:

    Hoi hoi Je houd er de Vaart wel in!!Super
    Heeel veel plezier en genot word vervolgd
    Lieve groetjes van ons allemaal XXXX

  • 05 Februari 2014 - 20:59

    Laura Strik:

    Wat gaaf Clau!! Enjoy the moments! Het gaat voorbij vlie.. uhhh varen!! Liefs!

  • 06 Februari 2014 - 10:28

    Wilma Verstegen:

    Wauw Claudia. SUPER voor je. Geniet ervan. Ik kijk uit naar je volgende verslagjes.

  • 06 Februari 2014 - 21:32

    Maria:

    Och Claudia da wist je toch allang: JE BENT EEN VAN DE BESTEN !!! Dat ze daar in Londen nog een kleine 3 weken over moesten denken snap ik niet hoor !?!?
    Heel veel plezier en werk ze !!

    XX

  • 08 Februari 2014 - 11:14

    Tantuh:

    Haaaaaaaaaaaaaa die Claudiaaaaaaaaaaah!

    keihartstikkegaafsupergeweldiglekkerrrrrrrr!


    xxxx tantuh

  • 09 Februari 2014 - 23:18

    Harry Broeksteeg:

    Nou wat geweldig om te horen dat je op een zes sterren cruiseboot terecht bent gekomen.
    wij denken al aan de serie love boat op televisie !!!
    Heel veel plezier en ik kijk al uit naar jouw volgende verhaal



    Groetjes Harry

  • 11 Februari 2014 - 19:38

    Mam:

    Hi Claudia, tis al weer even stil aan de overkant!! te druk met werken!!
    tot snel weer we zien uit naar de volgende verhalen
    xx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 12782

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Seabourn Odyssey

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Werken op een cruise

Landen bezocht: