En daar gaan we weer.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer..

Blijf op de hoogte en volg Claudia

22 Februari 2015 | Australië, Sydney

En daar gaan we weer.. op naar het nieuwe avontuur. Weer werken op het schip en weer 9 maanden van huis. Waar het me dit keer zou brengen is al in grove lijnen bekent bij de meeste; o.a. Griekenland, Turkijke, Thailand, Vietnam, Bali, de Caribean en natuurlijk Australie. Daar ben ik als eerste terecht gekomen. na een lange vlucht aangekomen in Sydney is me tijds orientatie heel even kwijt.. terwijl het hier al weer 7 uur 's-avonds was, was het bij jullie nog maar 9 uur 's-Ochtends dus had voor me gevoel nog de hele dag voor me. Natuurlijk had ik thuis weer te vroeg gejuicht door te zegge bye bye rainy Netherlands.. want jawel hoor ik kon hier zeggen hello rainy Sydney. Maar gelukkig was het een kleine miezerige bui terwijl het nog steeds bloedheet was en kon ik daarna weer in me hempie over straat. Na me ingecheckt te hebben in de kroeg (want dat was de receptie van mijn hotel) kon ik eindelijk naar me kamer en lekker douchen. Ondanks alleen in de verwarring te raken van de autos die aan de andere kant rijden hebben ze met hier iets moeilijker gemaakt door de knoppen van de douche ook om te draaien.. jawel hoor hier is hot > koud en cold > warm water! Verder op het balkon van me kamer al meteen nieuwe vrienden ontdekt.. gelukkig blijven ze wel op het dak, want kakkerlakken in me bed is niet zo fijn.
En dan toch maar even de straten gaan bekennen, want ja na een lange vlucht te hebben geslapen heb ik nog steeds de dag voor me. Heel toevallig was Marloes ook in Sydney aan komen varen, en na vele fb berichten hebben we elkaar eindelijk voor het eerst ontmoet aan de andere kant van de wereld, hier in Sydney! Dus hebben we daar maar ff op geproost. Nu zit lekker op het balkonnetje me verhaaltje te schrijven en ga zo weer genieten van de stad. Ik zal dit keer iets meer proberen jullie op de hoogte te houden van me avonturen.. want de vorige keer ben ik al vrij vroeg gestopt met schrijven.

Adios amigos, tot over 9 maandjes! Xxxxxx

  • 27 Februari 2015 - 07:08

    Berghit:

    Ook deze keer heel veel plezier en op naar mooie reisverslagen!

    Groetjes, Berghit

  • 27 Februari 2015 - 08:13

    Mama:

    Ha meisi....
    Al had ik natuurlijk al iets van je verhaal gehoord.... het is super leuk om je verhaal hier te lezen
    Het is hier ook weer even wennen dat je niet in huis bent maar voor jou kei gaaf om dit avontuur weer aan te gaan. Gezellige balkongenootjes ha ha maar ik mis in dit verhaaltje het dubbele carnaval. .. oftewel het Chinees Nieuwjaar! Wat bijzonder dat je Marloes juist daar weer treft.... leuk.
    We zien uit naar je volgende verhalen....Geniet met een grote G en werk ze nog...Zie uit naar cruise programma...... Wie weet wordt het toch geen 9 maanden dat we elkaar kunnen zien en knuffelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 12779

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Seabourn Odyssey

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Werken op een cruise

Landen bezocht: