laatste loodjes in Nederland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu laatste loodjes in Nederland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu

laatste loodjes in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Claudia

10 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn laatste dagje in Nederland. Zo meteen vlieg ik naar Londen en gaat mijn avontuur beginnen. De laatste weken thuis zijn omgevlogen. Eind oktober nog gesolliciteerd en maandag beginnen me trainingen in Londen al. Kerst en Oud & nieuw heb ik nog fijn thuis gevierd. En een super afscheidsfeest gehad!!

Even tussen het pakken door wat typen. Want dat ik nu zowat alles heb ingepakt en op maar 15 kilo komt te zitten geloofd niemand! haha Want hoe kun je nu voor 10 maanden maar 20 kilo inpakken?! Maar Lucky me ik mag nog meer in me tas stoppen! :D
Tassen eindelijk klaar, kom ik even later boven heeft mama me handbagage tas stuk gemaakt! Bedankt mam!!

En dan na het laatste afscheid zit je opeens in Londen. Euhh wat nu?! is maar goed dat pap en mam nog een weekendje mee zijn gegaan, dan hoef ik het niet allemaal alleen uit te zoeken :P
Dat het verkeer aan de andere kant rijd, vond ik wel mee vallen dat het moet wennen.. dacht ik! Tot dat ik dus een keer niet naar rechts keek en vol tegen een afslaande auto liep! Oeps daar ging bijna me cruise avontuur! Maar gelukkig is alles in orde en mag ik maandag hard aan de bak!!

Vandaag hebben we sightseeing gedaan, waar voor het prachtig weer was. En nee Charlot nog niet me bikini of slippers te hoeven gebruiken :P maar een zonnebril kon niet ontbreken.

Hasta la proxima!

  • 12 Januari 2014 - 08:51

    Tantuh:

    Geniet nog even lekker van je pappie en mammie, enne.....succes!

  • 12 Januari 2014 - 11:04

    Yvonne:

    Hahahaha Claud, slimmerd! Die auto niet kapot?;p
    Grapje hoor;) heel veel succes daar en ik ga je verhaaltjes zeker volgen!
    En niet te vergeten, skype werkte uiteindelijk gelukkig ook!;)
    Xxxx tarzan

  • 12 Januari 2014 - 14:31

    Anne-Marie:

    Hoi Claudia,

    Ik wens je veel plezier en geluk voor de komende 10 maanden.
    Geniet maar van je avontuur!!
    Ik volg je wel via deze site en via jullie pap en mam.
    En als je je familie en vrienden een keer mist bedenk dan dat je hun na deze tijd nog heel veel en vaak kunt zien.
    Leuke tijd daar en tot oktober.

    Liefs Anne-Marie

  • 13 Januari 2014 - 13:33

    Maria:

    Fijn dat jullie nog samen Londen ontdekt hebben, nog ff speciale tijd met pap en mam!
    Flinke deuk in die auto gelopen?
    Vandaag dus de echte start, heel veel succes, ik ben er zeker van dat je dat gaat lukken (tenminste als je niet teveel gaat feesten!!!)
    Blijf lekker je verhaaltjes schrijven dan kunnen wij je avontuur ook mee beleven.

    Dikke knuffel xx
    Maria

  • 14 Januari 2014 - 20:32

    Papa:

    Lieve Claudia

    We zijn blij dat we nog even mee naar Londen mochten. Toch nog even je Steiner en je hostel zien en de weg er naar toe oefenen. Of soms oefenen hoe het niet moet, dat is ook belangrijk. Alvast een beetje geoefent met internationale gerechten en hoe je in 1 dag moet hollen om zoveel mogelijk te zien van een grote stad. We hebben ook even je kamertje gezien en deze is ook al meteen op schip-maat om te oefenen. In London staan de adviezen overal op de weg gekalkt. Look left, look right maar de belangrijkste stond er niet bij, look forward. Kijk vooruit en vaar je eigen koers ( wel een beetje hetzelfde als Steiner ) dan gaat het je zeker lukken. Ik heb net de verslagen van Jill nog n keertje gelezen, daar staan leuke maarvoor jou ook leerzame dingen in.
    Ik wens je een heel fijne tijd , we zien je zo weer, er zijn nu alwëër enkele dagen voorbij.

    Groeten en knuffel XXXXXX
    Papa

    PS
    Als ik met de helicopter moet komen, dan moet ik er even eentje zoeken die in de handbagage gaat !

  • 14 Januari 2014 - 21:11

    Marion:

    Hey Claudje, gè bleft ok un blondje hè, as ge denkt unnen auto um te kunnen lope............

    Veel plezier in dit grote avontuur!!!

    Groetjes Marion

  • 15 Januari 2014 - 20:07

    Liesbeth:

    Hey Claudia,

    Wat goed van je allemaal! Je avontuur is begonnen en gaat jou zeker lukken. Niet te veel deukjes oplopen...haha. Blijf je schrijven naar ons dan kunnen we jou reis ook mee beleven, we kijken nu al uit naar je volgende belevenissen.

    Veel liefs en hartelijke groeten,
    Liesbeth

  • 16 Januari 2014 - 12:53

    Oma:

    Een hele belenenis he schat,geniet er van!
    Groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 563
Totaal aantal bezoekers 12808

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Seabourn Odyssey

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Werken op een cruise

Landen bezocht: