eerste weekje zit er op! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu eerste weekje zit er op! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu

eerste weekje zit er op!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

21 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Eerste week zit er op! Met praktijk mocht ik trots zijn opmezelf en theorie met 95% gehaald. Tijd om dat te vieren! Omdat er vooral Engelse meiden van 19 jaar bij me op training zitten en ze al de hele week roepen dat ze alcohol nodig hebben, en dat ze er zo van balen dat ze op het schip nog geen alcohol mogen was ik wel benieuwd naar hoe het zou zijn om een drankje met te doen. Na een hippe club voorbij gelopen te zijn gingen we naar binnen in een pub.. Is dit het al? Of zoekt iemand z’n vader? Opa kan ook? Haha nee dit is het dus al. Tja hoe zou ik het omschrijven.. het is 7 uur op een zaterdag avond.. grote zaal vol met ouwe kerels met rode neuzen die nog net niet aan het hikken zijn haha. Er is geen muziek. Hmm wat gaan we drinken?! We zouden maar 1 drankje doen; morgen weer een examen!! Dus doe maar een dubbele wisky met cola. Oke dubbele wisky it is. Hoeveel cola wil je erbij? Zeg maar stop! Hahah de verhoudingen zijn hier dus net andersom als in Nederland. Na een paar drankjes en gezellig op een bank te hebben gezeten bij de openhaard was het toch weer tijd om het bed in te duiken. De dagen zijn hier vaak te kort voor ons!

Deze week zou ik eigenlijk beginnen met gezichtsbehandelingen maar de lerares was ziek dus werden alle planningen omgegooid en ben ik begonnen met bamboo massage! Alle nieuwelingen zijn ook weer van start gegaan dus zijn wij geen week 1 meiden meer! J Ook ben ik er al achter dat er een paar erg slimme meiden tussen zitten! Die denken dat alleen de UK in Europa ligt, en dat ook hard op durven te zeggen! En als je dan vraagt; waar zijn al die sterren op de vlag dan voor als antwoord krijgt; ow die 52 sterren op de vlag van de USA? Maakt me dag wel weer! Hahah

Ik heb me medische test ook gehaald, ondanks een te hoog cholesterol . Volgens de dokter kwam dat door de genen van de Nederlanders en ons voedsel. Want ja worst en bacon met ei als ontbijt en altijd friet als avondeten is wel heel gezond wil je zeggen?! Maar goed gelukkig hebben Jasmine en ik een sportabo gekocht om dat vette eten van hier er meteen weer af te krijgen! En heb ik vandaag dubbel gesport aangezien ik na het douchen mezelf had buitengesloten. Helaas werken de liften niet zonder sleutel en moest ik dus helemaal naar beneden lopen. Beneden aangekomen hadden ze geen sleutel meer kon ik dus weer helemaal terug naar de 5e verdieping en zat er niks anders op dan om me roomie te wachten! En ik kan je vertellen dat is vermoeiend na meer als een maand niet meer gesport te hebben en een week weinig slaap en veel geleerd te hebben!

Thanks voor al jullie lieve berichtjes! En tot snel! xxxx

  • 21 Januari 2014 - 16:47

    Tantuh:

    goed bezig claudje!!

  • 21 Januari 2014 - 19:03

    Harry:

    Fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt.

  • 21 Januari 2014 - 21:30

    Manou:

    Klinkt goed Clau, dat er daar zelfs nog aan je conditie wordt gewerkt, wie had dat nou verwacht. Veel succes weer deze week. Kijk uit naar je nieuwe verslag! XXX

  • 27 Januari 2014 - 09:13

    Salina:

    Hee Clau! Echt super leuk om alles zo te lezen! Het klinkt allemaal heel erg leuk en volgens mij heb je het prima naar je zin! Succes met alle komende toetsen! En ben benieuwd naar je volgende bericht+foto's! Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 12809

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Seabourn Odyssey

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Werken op een cruise

Landen bezocht: