Geluksvogel - Reisverslag uit Hamilton, Australië van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu Geluksvogel - Reisverslag uit Hamilton, Australië van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu

Geluksvogel

Door: Claudia Verstegen

Blijf op de hoogte en volg Claudia

27 Februari 2015 | Australië, Hamilton

Al weer een paar dagen aan boord en aan het genieten van de mooie omgeving en prachtige weer. Het schip is een stuk groter dus het was echt zoeken naar de weg hier. Maar gelukkig is iedereen aardig en helpt me wanneer ik het nodig heb. Heb een leuke kamergenoot, werkt ook in de spa dus dat is ook wel erg handig. De spa is nog erg rustig maar dat is ook wel weer even fijn om weer te wennen. Verder heb ik een leuk spa team, bijna iedereen is al ooit eens eerder op een Seabourn schip geweest dus ervaringen uitwisselen gaat dan ook makkelijk. Heb me itinerary al uitgeprint en zal deze binnenkort ook plaatsen. Ben de hele zomer rond Griekenland dus voel je gerust welkom om langs te komen. Zoals je misschien de foto’s al op fb hebt gezien heb ik al verschillende mooie dingen gezien en gedaan oa een baby koala mogen knuffelen en achter kangaroos mogen rennen. En natuurlijk was ik weer de gelukkigs vogel door 2 keer onder gescheten te worden door vogels wat me ‘extremely lucky’ maakte. Hahah. Ook heb ik het Nederlandse eten nog niet hoeven missen aangezien een man dacht naar Australië te verhuizen om daar stroopwafels, kroketten en poffertjes te gaan verkopen. Heb hier al verschillende mensen ontmoet die ik al ken van de Legend dus is erg leuk weer iedereen te zien, en rond mei komt er weer een nieuwe lading. Vandaag weer een dagje werken en morgen al weer vrij lekker cocktails drinken op het strand. #livingthegoodlive :D

Groetjes uit Australië xxxxxx

• 27 Februari 2015 - 08:16

Tantuh:

Jij bent voor 'al dat geluk' geboren! En voor nog meer zo te lezen in je verhaal. Het klinkt weer prachtig . Geniet er maar weer lekker van.doe iedereen de groeten daar. Dan hoef je je niet te vervelen op je vrije dagen. En vande zomer richting Griekenland , kom je dan ook het bochtje om gevaren richting Split?

Nou de groetjes weer en XXX

• 27 Februari 2015 - 08:27

Mam:

Wat een geluksvogel ben je weer... geweldig om met de kangaroe te rennen ha ha en super lief die koalabeer te knuffelen.
    Ik zie je rennen ha ha. Gave foto's op fb we zien uit naar de reportage van het vervolg.... Fijn ook dat je weer bekende tegen komt, de wereld is dan toch weer kleiner dan je denkt.
    Liefs big hug mams xx

• 27 Februari 2015 - 09:41

Maria:

Hey meisie, wat een geluk heb je toch dat je onder gescheten wordt hihi.
    Fijn dat je het al zo snel weer naar je zin hebt. Je kunt gelukkig nooit ver verdwalen op je schip zolang je maar aan boord blijft, dus komt goed.
    Werk ze en GENIETEN !!!!
    Dikke knuffel XX

• 27 Februari 2015 - 11:13

Jane:

Hee Tarzan,

Ja hoooor, je krijgt het elke keer weer voor elkaar om ons hier super jaloers te laten zijn;p
    Haha, nee, lekker van genieten daar en vooral veel plezier maken.
    Succes met alle dieren daar en binnenkort maar eens een keertje skypen!

xx Jane

• 27 Februari 2015 - 12:14

Lauraa:

Lekker bezig chick! Make it a good time!

• 28 Februari 2015 - 23:24

Liesbeth:

Hey Geluksvogel, wat leuk om te lezen dat je het al zo snel weer naar je zin hebt. Supergoed van je!
    En je komt alweer bekende mensen tegen, leuk voor je! We zien je reisverslagen graag komen en genieten dan met je mee. Veel succes, geniet van al het moois om je heen. Dikke knuffels van ons allemaal.