Hard werken wordt beloond! - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu Hard werken wordt beloond! - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Claudia Verstegen - WaarBenJij.nu

Hard werken wordt beloond!

Door: Claudia Verstegen

Blijf op de hoogte en volg Claudia

17 Maart 2015 | Indonesië, Soerabaja

Ja het nog een keer carnaval vieren was ik indd vergeten te vertellen. In Australië wordt Chinees nieuwjaar uitgebreid gevierd namelijk 2 weken lang. Ik had het geluk dat ik een optocht vanuit me balkonnetje kon bekijken, wat er echt uitzag als een carnavals optocht. Dus dit jaar mocht ik nog een x een beetje carnavallen. Ik had al wel verteld dat de boot een stuk groter is.. dus een stukje meer lopen, nu is mijn kamer op de 4e verdieping en de spa op deck 9, dus zou je zeggen ow zelfde als eerst (van deck 2 naar deck 7) lekker met de lift geen moeite. Ja ik kan indd de lift nemen.. maar moet eerst naar deck 3 lopen, naar de andere kant van het schip en daar is de lift pas. In die zelfde tijd was ik al lang weer in de spa op me oude schip, hahah. Dus hopelijk heeft dit effect op het verminderen van gewichtstoename om het even netjes te formuleren :P. Vandaag heb ik overnight, dus gaan we er weer een feestje van maken. En het is lekker rustig in de spa, dus zijn behandelingen op elkaar aan het geven.
De eerste cruise is al weer over. De tijd vliegt voorbij, ben t al weer gewent her, de weg hoef ik niet meer te zoeken en weer veel nieuwe mensen ontmoet. Dit keer heb ik geen cabin cleaner of iemand die de was voor me doet.. dus moet zelf aan de slag. Maar het is niet erg, blijf ik aan de gang. Deze cruise is erg rustig geweest. Niet veel gasten in de spa, en werken ze met wie de hoogste omzet heeft krijgt als eerste behandelingen ingeboekt. Nu zijn Kairi en ik allebei skin care therapist en dezelfde dag aangekomen dus werd er meer bij de andere ingeboekt. Maar we hebben ze allebei een poepie laten ruiken door beide de hoogste retail te hebben. En hard werken beloont, toen ik aan boord kwam was er al een head therapist dat kun je zien als een soort assistent manager, nu ben ik deze cruise al benoemd tot 2e head therapist en ga ik meer de spa doen en zij de salon. Dus mag best een beetje trots zijn.
Verder gaat alles goed en kom ik in hele mooie plaatsen. En binnenkort plaats ik echt de dagen en de plaatsen. Groetjes vanuit Indonesië xxx

Dan maar 3 verslagen in een, want ondertussen heb ik dus mijn vaarroute al geplaats, en ben ik al weer halverwege de volgende cruise. Werken gaat goed, haal me targets en retail gaat super. De andere head therapist heeft het een beetje opgegeven, en ben ik dus eigenlijk nu een soort van assistant manager hier!
Zoals jullie misschien wel op fb hebben gezien heb ik me dierencollectie weer verzameld. Naast koala’s, krokodillen heb ik van de week ook de Komodo dragons mogen zien van dicht bij. Dit is op een Indonesies eiland waar meer dragons leven dan mensen. Dit jaar zijn er al 20 mensen gebeten door deze beesten en maar 6 hebben het overleefd. Ze hebben tongen als slagen waarmee ze gif afgeven en als je daardoor word geraakt en niet meteen wordt behandeld sterft het gedeelte waar ze je geraakt hebben af. En dan kan je je voorstellen dat de ziekenhuisen hier niet heel hygienisch zijn, je geen prettig verblijf hebt. Ook heb ik me als een celeberty mogen voelen in Probolinggo (Indonesie), ik ging met een tour mee, en iedereen wou met mij op de foto. Terwijl ik dacht er heen te gaan om hun te fotograferen, of iig dat plaatsje. Lekker voorschut voor alle gasten die mee op de tour waren. Maar die konden er natuurlijk wel hard om lachen!
Dit was het weer anders word me verhaal veel te lang. Tot snel xxxxxx

  • 17 Maart 2015 - 15:07

    Willie:

    Super gaaf meid! Maar ik ken nog meer plaatsen waar meer "dragons" leven dan mensen....
    Heel veel plezier nog, en geniet zuhh...

  • 17 Maart 2015 - 20:49

    Maria:

    Leuk die verslagen nou nog volhouden wanne !!!
    Altijd al gedacht dat je een echt blondje was hihi. Veel plezier nog en uhhhh niet te veel poepjes laten ruiken da ga zo stinken!
    XX Maria

  • 20 Maart 2015 - 16:09

    Oma Mien:

    Heel leuk dat ik n kaart van jou heb gekregen.
    Hartstikke bedankt en zo te zien maak je het weer heel goed.
    Heb je soms een mooie foto van de boot?
    Graag tot hoorens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 12810

Voorgaande reizen:

22 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Seabourn Odyssey

10 Januari 2014 - 31 December 2014

Werken op een cruise

Landen bezocht: